Klienci oczekują działań. Zwłaszcza w dobie pandemii
Kwestie społeczne i pomoc potrzebującym dominują obecnie w działaniach CSR polskich firm w czasie pandemii. A dla ich klientów ma to znaczenie.
Ponad 90 proc. przedsiębiorstw angażuje się w walkę z pandemią, co trzecia wspiera służbę zdrowia – wynika z piątej edycji badania CSR w praktyce barometru Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej
Najczęściej działania skierowane były do własnych pracowników i klientów, a co trzecie przedsiębiorstwo angażowało się w pomoc szpitalom i domom opieki. 57 proc. firm przekazało na walkę z pandemią pieniądze, 59 proc. środki materialne i usługi, a 67 proc. czas i umiejętności pracowników. Aktywnej postawy biznesu wobec epidemii oczekuje 61 proc. dorosłych Polaków.
– Jedynie 8 proc. ankietowanych przedsiębiorstw nie włączyło się w walkę z koronawirusem. A 85 proc. wspierało w tym czasie swoich pracowników, oferując dodatkowe środki ochrony, czy umożliwiając pracę z domu, a 65 proc. pomagało klientom poprzez wprowadzanie nowych procedur bezpieczeństwa czy produktów i usług dopasowanych do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta